Glacisweg 27, 3221XA Hellevoetsluis, Nederland

Veel gestelde vragen

Lees hieronder onze veel gestelde vragen voordat u contact opneemt

Wat is de levertijd

Als u de melding “afgerond” krijgt is uw bestelling in behandeling bij PostNl. Tijdens de feestdagen merken wij dat zendingen langer onderweg zijn! En niet zoals PostNl beweerd de volgende dag!

We hebben jammer genoeg geen invloed op de werkwijze van PostNl.

Wij streven er naar om uw bestellingen binnen vier werkdagen af te handelen.  Bestellingen naar het buitenland kunnen er langer over doen, omdat de post bij de douane blijft liggen.

Kan ik jullie ook bellen of WhatsAppen?

U kunt ook telefonisch met ons contact op nemen. op nummer ++31644320102 of WhatsApp

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Wij verzoeken u van te voren te bellen of het formulier op deze pagina in te vullen omdat wij geen winkel hebben! Als wij het onderdeel op voorraad hebben kunt u dit komen ophalen. Uiteraard betaald u geen verzendkosten.

Stuur ons een e-mail